trött, trött och återigen trött

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT IDAG. det finns inte ord för hur trött jag är. inte trött för att jag inte sovit, utan trött på alla jävla idioter det finns.

Vart man än går så finns det idioter, jag är trött på det! Varför kan inte alla bara vara lika smarta som mig? VA?!

Det gör ju inte saker och ting bättre att jag måste sitta och prata med min klasskamrat nu på msn om hur hennes pojkvän dumpade henne och bla bla bla.
Om någon säger;"Jag älskar inte dig längre, jag vill göra slut." Varför accepterar man inte det bara?
NEJ! Då ska man ta livet av sig för att man inte kan leva utan honom och skit.

idiotjävel, låt den stackarn vara. och ta livet av dig om du nu känner för det. jag tänker dock inte komma på din begravning.

Nu ska jag göra något vettigt, typ platta håret.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback