jag hann inte så långt

Jag hann inte ens börja shoppa innan jag kom och tänka på en sak.

Det här med rosa läppstift och idominbajs på läpparna. Dessie, Kissiga Kissie och Pa-ow snackar mycket om att "OH, jag var faktiskt först med det rosa läppstiftet och bla bla bla"
MEN SÅ ÄR DET INTE. Det var faktiskt Josephine Olsson kära läsare.

Jag har följt hennes bilddagbok och hennes blogg en evighet, det var där allting började.

Så det var inte Dessie, Kissiga Kissie eller Pa-ow som startade denna trenden. Det var vår allas Josephine Olsson.
Det kan du hoppa upp och sätta dig på gullet!

Det var också hon som såg till att alla fjortisar hade ett halvt kilo brunkräm i huvudet, en dosa puder och använde upp en mascara om dagen (Dessie).
Men jag ser ändå upp till henne lite, för oavsett vad folk sagt till henne så har hon stått på sig. Inte som resten av mesarna.

NU ska jag shoppa.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-23 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback