amanda var det INTE

Amandavardet, mer patetisk människa får man faktiskt leta efter. PLUS att hon ser ut som något katten släpat in, något man kört över och kastat i vägkanten.

Hon kanske är från Tjernobyl? Jo, det är hon. Jag lovar.

Inte nog med att hon ser ut som fan, hon är ruskigt korkad också. Och dum. Och fruktansvärt löjlig.
"Nej, jag tar inte åt mig av vad mina läsare kommenterar och bla bla bla.."
Det är faktiskt en lögn. Hon publicerar inte ens mina kommentarer?

Men hon är nog Sveriges mognaste människa, sitter och klankar ner på dom som är yngre än henne själv.
..och hennes röst påminner om Annas. Ni vet hon som sjöng "Ring, Ring bara du slår en signal..." i Idol för några år sen? Hon som skämde ut sig totalt?

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback