Dagens fråga - Vad tar du med dig till stranden?

En av mina kära läsare undrar vad jag tar med mig till stranden och det var en bra fråga som jag mer än gärna svarar på, ställ gärna mer frågor!

I min strandväska hittar man;
- Solkräm med solskyddsfaktor 10
- Lakan (för att ha under handduken så den inte blir full med sand)
- Badlakan
- Bikinisar (hatar att sola i blöt bikini)
- Flipflop (ett måste!)
- Vatten i mängder
- Min ipod
- Solglasögon
- Pengar (Så man kan handla glass i kiosken :$)

Men ska jag vara helt ärlig är jag inte så ofta på stranden, nästan aldrig om jag ska vara super ärlig. Jag gillar inte riktigt det faktum att man har sand överallt när man kommer hem och alla människor.
Jag trivs hemma vid swimmingpoolen, där man hör fåglarna kvittra och musiken dånar ur stereon. Och sen att det är 26 grader i vattnet är bara ett plus, sen slipper man all tång och sånt också.
Så det är super att ligga och sola hemma istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback