BUS-igt



Okej, nu till en sak jag har stört mig fruktansvärt mycket på fruktansvärt länge.

Flickor/Kvinnor som missbrukar BUS (BrunUtanSol) och får en hud som blir orange, hur snyggt är det på en skal 1-10?
"90-talet ringde och ville ha tillbaka sin tan!"
För att få ett fint och jämnt resultat är det viktigt att man peelar huden innan man smörjer sig och ännu viktigare är det att man smörjer in armbågar och knä med en annan lotion först.

Till lite blekare människor rekommenderar jag Niveas BUS (den som går att köpa i vilken ICA-affär som helst), den är helt enkelt super och kostar runt 50-lappen!
Till dom som är lite mörkare i hyn rekommenderar jag Doves BUS som också går att köpa i vilken mataffär som helst!
Kostar runt 50-lappen den med!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback