jag är besviken

..besviken på alla såkallade kompisar, man ställer upp för dom. man finns där för dom när man behöver dom och vad får man tillbaka?

"Det löser sig"

men tänk om det inte löser sig? vad säger man då?
"Erhm, oj.."


men det var inte det jag ville skriva av mig mitt i natten. det jag vill skriva om var om hur jävla besviken jag är.
idag har jag varit tvungen att säga upp kontakten med en av mina bästa vänner, rättare sagt fd bästa vän.
den människan är en riktig jävla bitterfitta som inte kan stå för sina egna handlingar,
och får hon inte som hon vill tar hon till hårdhandskarna och baktalar en.

jag har helt enkelt tröttnat på hennes patetiska fasoner så nu ger jag upp, hur hårt den är så tänker jag inte prata mer än nödvändigt med henne. hon förtjänar inte det. hon förtjänar inte mig.

så läser du detta hoppas jag du tar åt dig, jag är trött på dig och ditt falska beteende. bara för att saker och ting går bra för mig och för att din pojkvän är kär i mig så betyder det inte att du har rätt att gå runt och snacka en massa skit.
i mina ögon är du numera en patetisk bitterfitta till nolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback